نتیجه رضایت بخش

Jeroen Baars ، صاحب انستیتوی آموزش BCOpleidingen ، مشتاق است ، "ما اولین بار در سال 2007 با Gpi در سال 2007 با اولین مخزن آموزش 9 متر ما انجام دادیم. Gpi سریعاً نیازهای خاص ما را فهمید و به رضایت ما در آن پروژه تحویل داد ، بنابراین تصمیم گیری آسان برای تماس مجدد با آنها برای مخازن آب جدید فولاد ضد زنگ ما بود. " مذاکرات اولیه به رضایت هر دو طرف انجامید.

یکی از ویژگی های واگذاری این بود که تانک ها باید در محیط معماری ادغام می شدندوی گفت: "این به معنای هماهنگی مؤثر بین مهندسان Gpi و Ooms (پیمانکار سرب) بود به گونه ای که یک طراحی دقیق در این زمینه وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که مخازن از جنس استنلس استیل می تواند به صورت فنی از نظر فنی در پوسته بتونی فرو رودسطح همکاری و کار تیمی که برای چنین عملی یکپارچه ای لازم است دقیقاً به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم برای Gpi جایزه بگیریم. "

 


با توجه به باز شدن در پایان سال 2018 ، مدرسه غواصی
غواصان حرفه ای را آموزش می دهد

جوشکاری به چالش کشیدن

از آنجا که لبه اطراف مخازن آب از جنس استنلس استیل و مخزن اتصال مورد نیاز برای ایمن سازی است ، این یک کار نصب چالش برانگیز بود که جوش های زیادی در محل انجام شده استهر دو سطح داخلی و خارجی مخازن غواصی نیاز به جوشکاری دارندایمنی به دلیل ارتفاع نصب عامل بسیار مهمی بود. Gpi به طور انحصاری با جوشکارهای واجد شرایط SSC کار می کند ، که به خواسته های مشتری با دقت گوش می دهند و بالاترین کیفیت را ارائه می دهند.


پونتون

مخازن ابتدا توسط یک پنتون از محل تولید در GrootAmmers منتقل می شدند و با استفاده از یک ورق شناور شناور به ساحل منتقل می شدندمخازن آب سپس با یک تریلر به مقصد نهایی خود منتقل شدند.

در زمان انتشار ، نصب مخازن در حال انجام بود. Gpi در حال تکمیل لمس های نهایی است و تکمیل پروژه اکنون در فاصله بسیار نزدیک استیک رویداد رسمی برای 3 دسامبر برنامه ریزی شده است که مخزن 480m3 با آب پر شودقرار بود در پایان سال 2018 کل ساختمان به اتمام برسد.

(
توجه: زمان اصلی انتشار دسامبر 2018 بود. از زمان افتتاح برج غواصی)