ریگاکو آنالیز کننده های فلزی LIBS سری KT-100 را راه اندازی می کند

 

 

استنلس استیل


Rigaku Analytical Devices
 آنالیزهای آلیاژ فلز KT 100 سری خود را به نمایش گذاشت.

 

سری Rigaku KT-100 از آنالیزهای فلزی دستی طیف سنجی تجزیه ناشی از لیزر (LIBS) ، شناسایی انواع گریدهای آلیاژ را در محل ارائه می دهدآنالیز کننده KT-100 Basic یک راه حل جدید و مقرون به صرفه برای شناسایی دقیق آلیاژ برای تضمین کیفیت گروه های آلیاژی مانند فولادهای ضد زنگ ، فولادهای کم آلیاژ ، آلیاژهای نیکل و آلیاژهای کبالت استسری KT آنالیز کننده های LIBS با ویژگی Drill-Down preparation  آماده سازی سطح خودکار منحصر به فردی را ارائه می دهند و نسبت به سایر آنالیزهای دستی LIBS که در حال حاضر موجود هستند ، بطور قابل توجهی کوچکتر و سبک تر استیکی دیگر از مزایای مهم کاربر این است که ، از آنجا که سری KT-100 آنالیز کننده دستی LIBS از منبع تحریک لیزر استفاده می کند ، حداقل موارد لازم برای صدور مجوز نظارتی وجود دارد.

استنلس استیل 

نمونه کارها KT-100 برای ارائه ابزارهای تحلیلی ایده آل برای استفاده در کارگاه های ساخت ، محیط های کارگاهی و قراضه های فلزی طراحی شده است ، همانطور که توسط گواهینامه تست افتادگی MIL-STD 810G  و درجه حفاظت از گرد و غبار IP-54 مشخص است.

برای مطالعات بیشتر در رابطه با صنعت استیل و ورق استیل در ایران می توانید از این وبسایت بازدید کنید.
همچنین می توانید برای اطلاع از مرجع وارداتی قیمت ورق استیل از طریق شماره تماس با کارشناسان فروش این تیم مشورت کنید.

 

 

انجمن جهانی فولاد یک به روزرسانی را برای SRO منتشر می کند

 

ورق استیل


انجمن جهانی فولاد (worldsteel) به روزرسانی کوتاه مدت چشم انداز (SRO) خود را برای 2020 و 2021 منتشر کرد. این SRO چشم انداز خوش بینانه تری نسبت به SRO قبلی است که در ژوئن نهایی شده بوددر حالی که هنوز کاهش تقاضا برای سال 2020 را نشان می دهد ، کاهش بسیار کمتری نسبت به انتظارات قبلی است

 

در سال 2020 ، worldsteel پیش بینی می کند که تقاضای فولاد -2.4٪ منقبض می شود و به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به 1725.1 میلیون تن کاهش می یابدانتظار می رود در سال 2021 تقاضای فولاد به 1795.1 میلیون تن برسد که نسبت به سال 2020 4.1 درصد افزایش داشته است. بهبودی قوی در چین کاهش تقاضای جهانی فولاد در سال جاری را کاهش می دهدبهبود قفل تقاضای فولاد در بقیه جهان نسبت به آنچه پیش از این انتظار می رفت قویتر بوده است ، اما با این وجود در سال 2020 ، چه از کشورهای توسعه یافته و چه از کشورهای در حال ظهور ، انقباض عمیقی را نشان می دهد ، انتظار می رود در سال 2021 فقط بهبودی جزئی داشته باشد.

استنلس استیل 

این پیش بینی فرض می کند که با وجود تجدید قوا در حال حاضر در بسیاری از نقاط جهان در عفونت ها ، قفل قفل در سراسر کشور تکرار نخواهد شددر عوض ، اقدامات انتخابی و هدفمند می توانند این موج دوم را مهار کنند

برای مشاهده لیست قیمت ورق استیل می توانید از این وبسایت بازدید کنید.

.

مهندسی نانو مواد

 

قیمت ورق استیل

به طور کلی میتوانیم بگوییم که نانو مواد جهت رفع نیاز به تخصص در صنایع جدیدی از جمله صنایع هسته ای،انرژی پاک ، تکنولوژی پزشکی،هوافضا،نظامی و غیره مشغول به فعالیت است.به طور تمامی تجهیزات و صنایع مستقیما ساخته دست مهندسین مواد هستند که این مساله کمک شایانی به فراگیر بودن و بازار کار خوب برای رشته ی مهندسی مواد کرده است.گرایش نانو نیز مانند گرایش های دیگر با علم خود صنایع و قطعات و تجهیزات زیادی را درگیر کرده است.به طور کلی صنایعی که در بالا نام برده شد تماما در حال پییشرفت و افزایش زیادی بنا به نیاز بشر در صنعت دنیا هستند از این رو این رشته را میتوان به عنوان یک رشته جدید و نو بعنوان یک رشته در حال توسعه دانست.

توجه به این نکته میتواند دانشجویان زیادی که علاقه مند به مباحث نانو ذرات هستند را جذب کند.ازین رو رشته مهندسی نانو مواد در دنیا و در تمامی کشور ها در حال تدریس دانسجویان برای رفع نیاز خود به تخصص نانو هستند.

فناورری نانو با مهندسی مواد ارتباط مستقیمی دارند.این مساله باعث شده است که زمینه های تحقیقاتی جدیدی در این رشته بوجود آید.

 

قیمت ورق استیل

 

ساختار مواد در ابعاد میکرومتر و نانومتر، در مهندسی مواد مطالعه می شوند. اصولا در مهندسی مواد ما به دنبال طراحی و ساخت موادی جدید دارای خواص مورد نظر یا بهبود یافته نسبت به قبل و در راستای کاربردها و یا تکنولوژی های تازه تر که در نهایت منجر به مشخصه های ساختاری تازه ای از ماده می‌شود، هستیم.

در مهندسی نانو مواد روش تولید ساختارها و مواد در صنایع مختلف مانند سرامیک ها،رنگ،فولاد و غیره مورد بررسی قرار می گیرد.

روش های تولید ساختارها و مواد در صنایع مختلف مانند صنایع سرامیک، رنگ، فولاد و غیره در مهندسی نانومواد مورد بررسی قرار می گیرند.

 

 

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به قیمت ورق استیل می توانید از وبسایت گروه فلز بازدید کنید و با

توجه به درخواست خود با کارشناسان بخش فروش تماس گرفته و جویای قیمت مورد نیاز خود باشید.


کارشناسان متالورژی در تیم گروه فلز آماده پاسخگویی و ارائه مشاورات لازم به صنعت کشور عزیزمون

ایران هستند. می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در وبسایت گروه فلز یا از طریق سایر راه

های ارتباطی در تماس باشید.

 

استحکام و عمر مفید برای فولادهای ضد زنگ در محیط های خارجی

 

ورق استیل

 

 

مقدمه

مهمترین ملاحظه خوردگی با فولادهای ضد زنگ ، پیتینگ است.


ریزگردها به عنوان یک برنامه مخرب برای رنگ آمیزی سطح ضد زنگ معرفی می شوند و معمولاً برای ماده ای که اساساً برای مساله زیبایی و مقاومت در برابر خوردگی انتخاب شده است ، پذیرفتنی نیست.

تجزیه و تحلیل و برون یابی داده های عمق گودال جمع آوری شده از برنامه های تست قرار گرفتن در معرض جوی می تواند به عنوان یک راهنمای استحکامی استفاده می شود. (این کار توسط Corus (بریتیش استیل) فنی انجام شده است

)باید در نظر داشته باشید که این ریزگردها در بعد میکرو پیامد گودبرداری را بهمراه دارند که باعث ضعیف شدن فولاد در بحث زیبایی می شود ، حتی ممکن است این سوراخ ریز نیز باعث تشکیل حفرات بزرگ تر شوند.

عوامل مؤثر بر دوام

استحکام فولاد ضد زنگ به عوامل زیر بستگی دارد:

درجه فولادی

محیط

سطح پایانی

 

یونهای کلرید هنگام ارزیابی خطر خوردگی پیتینگ ، فعال ترین خطر محیط زیست هستندسایت های دریایی نیز خورنده ترین هستند و بنابراین کمترین دوام پیش بینی شده را دارند.
شرایط اسیدی ، که گاه در جوهای صنعتی یافت می شود ، نیز بسیار فعال هستند.

همچنین مهم است که اثرات میکرو آب و هوای محلی را که ممکن است بر میزان تهاجمی بودن محیط تأثیر بگذارد ، در نظر بگیرید.

 

ورق استیل


برآورد زمان نفوذ گودال

پیش بینی های طول عمر گودال نشان داده شده در جدول بر اساس یک مدل سرعت رشد گودال خطی است.

محل

برآورد زمان برای نفوذ 1 میلی متر (سال) بر اساس نوع فولاد

430 (1.4016)

304 (1.4301)

316 (1.4401)

دریایی

N / A

145

260

نیمه صنعتی

85

135

525

روستایی

250

770

1200

 

     

بررسی های این دو محیط نتایج بسیار جالبی را به ما می دهند.

مدت زمان سوراخ شدن 1 میلی متر برای نوع 304 (1.4301) با عمر طراحی پیش بینی شده بیشتر ساختمانها سازگار است.

لازم به ذکر است که نوع ferritic 430 (1.4016) معمولاً برای ساخت و سازهای خارجی در انگلستان در نظر گرفته نمی شود بلکه برای مقایسه در جدول قرار دارد که می توانید این مقایسه ها را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که نوع ferritic 430 (1.4016) معمولاً برای ساخت و سازهای خارجی در انگلستان در نظر گرفته نمی شود بلکه برای مقایسه در جدول قرار دارد که می توانید این مقایسه ها را مشاهده کنید.

ورق استیل یکی از محبوب ترین اشکال استیل است که کاربرد بسیار گسترده ای در زمینه های مختلف صنعتی و مصارف خانگی دارد.برای مشاهده مطالب بیشتر در این رابطه از وبسایت گروه فلز بازدید کنید.

 

ABB برنامه اتوماسیون را برای چرخ های شانشی ارائه می دهد

 

ورق استیل


فولاد ضد زنگ Shanxi Taigang - تولید کننده محصولات با کیفیت بالا از فولاد ضد زنگ و فولاد برای بازارهای چین و جهانی - ABB را برای تهیه و نصب سیستم کنترل جدید ، کاملاً یکپارچه ، مکانیکی و برقی در کارخانه سرد نورد خود از جنس استنلس استیل انتخاب کرده است. تایوان ، استان شانشی ، شمال چین

 

تحویل برنامه جدید کنترلی برای کارخانه فولاد ضد زنگ قابل برگشت با غلتک قابل برگشت با غلتک 1320 میلی متر شرکت ، از اکتبر سال 2020 آغاز می شود. همچنین کیفیت سطح نوار و شکل نوار را بهبود می بخشداین منجر به تولید فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا می شود که تقاضای زیادی در صنایع دارد.

 

ورق استیل

 

این دستورالعمل شامل برنامه های کنترل اتوماسیون سطح 1 و سطح 2 ABB - بر اساس قابلیت  flag آن سیستم 800xA دیجیتال پلت فرم - برای ارائه کنترل دقیق اتوماسیون ، افزایش عملکرد عملیاتی و پایداری بالاتر برای کارخانه عبور است ، جایی که نوارهای استیل ضدزنگ تحت پردازش نهایی قرار می گیرند. . علاوه بر این ، درایوهای ACS880 با ولتاژ کم ABB  ضمن افزایش اطمینان از حداکثر کارایی و در دسترس بودن ، به تقویت پایداری و ایمنی سیستم کمک خواهد کرد.

ورق استیل

 

این راه حل باعث افزایش استاندارد و دقت عملیات شانشی تایگانگ خواهد شد.

شرکت شانشی تایگانگ یکی از بزرگ ترین شرکت های حال حاضر در صنعت تولید استنلس استیل است که برای افزایش کیفیت و تولید خود در حال تلاش می باشد.

 

مطالعه مقالات بیشتر در رابطه با ورق استیل در وبسایت گروه فلز

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->