مهندسی حرفه ای L&T – گامی بلند برای تولید بیس 1250 MT-Cryostat ، را با موفقیت برداشته است و در یک ساختمان راکتور در فرانسه قرار گرفت ، و یک نقطه عطف مهم در جهان مهندسی هسته ای را به دست آورد

 

ابزار مونتاژ Cryostat در حین قفل شدن توسط بازوی مهندسی سنگین لارسن و توربو تحویل داده شد تا از مونتاژ بی وقفه Cryostat در گودال راکتور در جنوب فرانسه اطمینان حاصل شود. Cryostat یک ظرف خلاء محکم اطراف رگ خلاء راکتور و آهنرباهای ابررسانا را تشکیل می دهد و اساساً به عنوان یخچال بسیار بزرگ عمل می کند.

 

 

 

L&T  همچنین سیلندر تحتانی Cryostat را در مارس 2019 و سیلندر فوقانی در مارس 2020 تحویل داده است. قسمت آخر ، Top Top Sectors  در ژوئیه سال 2020 از بخش  Hazira که زیر مجموعه کمپانی l&t  هست ارسال می شود. دامنه پروژه برای مهندسی سنگین L&T به سه قسمت تقسیم می شود ، ابتدا ساخت و حمل و نقل کلیه بخشهای زیر بنایی از L&T Hazira ،  Gujarat و سپس ساخت کارگاه موقت در محل پروژه در فرانسه برای مونتاژ بخشهای Cryostat در مجامع بزرگ و در آخر برای ادغام Cryostat در داخل ساختمان راکتور Tokamak.

 

دفتر مرکزی در بمبئی ، Larsen & Toubro Limited یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در بخش خصوصی هند استبا بیش از 80 سال یک رویکرد قوی ، مشتری مداری و تلاش مستمر برای کیفیت در سطح جهانی ، L&T  توانایی های بی نظیری را در بین فناوری ، مهندسی ، ساخت و ساز و ساخت دارد و رهبری را در کلیه خطوط اصلی تجارت خود حفظ می کند.

 برای مطالعه مقالات مرتبط و آخرین در رابطه با ورق استیل می توانید از وبسایت ما بازدید بفرمائید.